777.be kiest met KVC Westerlo voor voetbal!

Volgend seizoen zal het logo van 777.be prijken op de rug van de Kemphanen. Het partnership mikt op spelplezier, maar zet ook volop in op verantwoord spelen, wat meer dan ooit belangrijk is.

777.be is een merk in de portfolio van de Belgische groep GAMING1, die bekend staat als een grote supporter van sport in het algemeen. De groep sponsort het Intermarché-Wanty team, Brussels Basketball en de voetbalteams van Mons, Gent en Standard.

Emmanuel MEWISSEN, CEO van GAMING1, is trots op dit nieuwe partnership: “Als Belgisch bedrijf zijn we trots om sport in zijn geheel te steunen. Als bedrijf dat de waarden van teamgeest, prestatie en verantwoordelijk spel promoot, geloven we dat sponsoring sportteams in staat stelt om zich te ontwikkelen en hun doelstellingen te bereiken, en om onze passie voor sport door te geven.

Jennifer DETTORI, Country Manager van 777, geeft commentaar op dit eerste sponsorschap: “Voor het merk 777.be is het begrip plezier belangrijk. En dat uit zich ook in sportieve activiteiten. Daarom zijn we blij dat we de club uit Westerlo kunnen steunen!Sponsoring is belangrijk om spelers te helpen hun sportieve ambities waar te maken. Jennifer DETTORI vervolgt: “We hopen dat ons partnership de nodige stabiliteit zal brengen aan het sportieve project van KVC Westerlo en dat we allemaal samen enkele buitengewone resultaten kunnen vieren voor het nieuwe seizoen!

Voor KVC Westerlo dit nieuwe partnership is een kans om naar een hoger niveau te klimmen. Zoals velen van jullie weten, is voetbal een verenigende sport die alle generaties samenbrengt en emoties losmaakt bij zowel fans als spelers. De club is, na de overname in 2019, razend ambitieus en wil zijn rol als stabiele eersteklasser maar al te graag verstevigen.

Daar enthousiasme iets is om te delen, is KVC Westerlo ook blij met deze sportieve samenwerking met het merk 777.
Ook KVC Westerlo is enthousiast over het nieuwe partnership met 777.be. CEO Wim Van Hove: “KVC Westerlo is naast de lokale partnership ook steeds op zoek naar sterke nationale merken om als club de volgende stap te stappen te zetten.

RECENT NIEUWS